پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226007
فروش سينماي ايران از مرز 90 ميليارد عبور مي‌کند
تاریخ انتشار : 1395/05/26 16:11:24
نمایش : 1176
رئيس کانون پخش کنندگان سينماي ايران گفت: فروش سينماي ايران تا پايان مردادماه از مرز 90 ميليارد تومان مي‌گذرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي سرتيپي مديرعامل دفتر پخش فيلميران در گفت و گو با خبرنگار سينمايي فارس درباره فروش سينماي ايران تا پايان مردادماه گفت: با توجه به فروش خوب فيلم هاي سينمايي و اقبال مخاطبين ظرف چند روز آينده ( تا پايان مردادماه ) فروش سينماي ايران بيش از 90 ميليارد تومان خواهد بود.

وي درباره اکران فيلم «فروشنده» و احتمال عدم اکران فيلم در سينماهاي حوزه هنري گفت: مسئولين حوزه هنري هيچ صحبتي مبني بر اين که فيلم در سالن هاي حوزه هنري به نمايش در نمي آيد نکردند و قرارداد اکران فيلم اصغر فرهادي در سالن هاي حوزه هنري بسته شده و ديگر سالن هايي که علاقمند به نمايش فيلم هستند قراردادهايشان تنظيم مي‌شود.

وي درباره اکران همزمان فيلم در تهران و شهرستان گفت: تلاش مي کنيم تا اين فيلم را که در جشنواره هاي جهاني حضور داشته و توانسته نظر داوران درجشنواره هاي مختلف را به خود جلب کند همزمان در تهران و شهرستان ها به نمايش بگذاريم .

سرتيپي درباره اکران فيلم «فروشنده» قبل از اروپا گفت: فيلم بعد از اکران در ايران در کشورهاي اروپايي از جمله ايتاليا و فرانسه به نمايش در مي آيد و احتمالا اکران خارجي آن از مهرماه آغاز مي شود . فيلم در کشورهاي مختلف با زيرنويس به نمايش در خواهد آمد.

منبع:فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html